Pet Animals (Dogs, Cats, Birds, hamster, Mouse etc in Urdu)

Related Articles

پالتو جانور گھرانے کے کسی بھی فرد کے لئے بہترین ساتھی ہیں ، اور وہ بچوں کو ذمہ داری اور جوابدہی کے بارے میں تعلیم دینے کے بہترین اوزار ثابت ہوسکتے ہیں۔ تمام پالتو جانور ، تاہم ، بچوں کے لئے بہترین نہیں ہیں۔ کچھ یہ ہیں جو یہ ہیں:

کتے – کتے شاید سب سے زیادہ واضح انتخاب ہیں ، اور سب سے زیادہ بچوں کے دوستانہ نسلوں میں سے ایک بیگل ہے۔ بیگلز زندہ دل اور دوستانہ ہیں ، اور اگرچہ وہ باہر سے پیار کرتے ہیں ، لیکن وہ گھر کے اندر بھی آرام سے رہتے ہیں۔ (دوسری نسلیں جو دوستی کی حیثیت سے جانے جاتے ہیں ان میں مالٹیز ، ڈاچ سنڈ ، ٹیریئرز ، باکسرز ، کولیز اور ریٹریور شامل ہیں۔)

friendly pet dog
friendly pet dog

مچھلی – مچھلی دیکھ بھال کرنے اور کافی کم دیکھ بھال کرنے والے پالتو جانور دیکھنے میں بہت مزہ آتی ہے۔ وہ کافی سستی بھی ہوسکتی ہیں۔ مخصوص نسلوں پر اپنی تحقیق ضرور کریں (یقینی بنائیں کہ وہ مطابقت پذیر ہیں) اور اگر آپ کے ایکویریم کو بیماری کا سامنا کرنا پڑتا ہے تو بیماری کے لئے تیار رہنا چاہئے۔

friendly pet fish
friendly pet fish

چوہا – چوہے ، جرثومے ، ہیمسٹرز ، گنی پگ ، تمام چوہا خاندان کے فرد ہیں اور بچوں کے لئے بہترین پالتو جانور بنا سکتے ہیں۔ پالتو جانور خود نسبتا in ارزاں ہوتے ہیں ، حالانکہ ان کی دیکھ بھال کا انتظام کرنے کے ل proper مناسب رہائش گاہ اور سامان خریدنا یقینی بنائیں۔ یہ جانور بہت دوستانہ اور زندہ دل ہوتے ہیں جو انہیں بچوں کے لئے تفریحی ساتھی بناتے ہیں۔ لیکن چوہوں کا ایک منفی پہلو یہ ہے کہ ان میں سے بہت سے لوگوں کا عمر دوسرے جانوروں سے کم ہے۔

friendly pet mouse/rats
friendly pet mouse/rats

پرندے – پرندے بچوں کو دیکھنے اور کھیلنے کے ل. بہت تفریح ​​کرسکتے ہیں۔ پارکیٹ ، کاکٹیئیلس اور طوطے مقبول انتخاب ہیں اور ان کے رنگ برنگے ڈسپلے اور چنچل آداب پورے کنبے کو بہلاتے رہیں گے۔ کچھ پرندے بات کرنا سیکھ سکتے ہیں ، حالانکہ بچوں کو سنبھالتے وقت پنجوں کے کاٹنے یا کاٹنے سے بچنے کے ل special خصوصی خیال رکھنا چاہئے۔

parrot....birds.... vettips
parrot..birds vettips

اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ اپنے گھر والوں اور اپنے بچوں کے لئے کون سا پالتو جانور منتخب کرتے ہیں ، پہلے کچھ چیزوں کا یقین کرلیں۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے بچوں کو پالتو جانوروں (خاص طور پر بلی کے ڈانڈر) سے الرج نہ ہو ، اور یہ یقینی بنائیں کہ آپ پالتو جانوروں کی پوری عمر کی دیکھ بھال کرتے رہیں۔ آپ یہ یقینی بنانا چاہتے ہو کہ آپ کے مخصوص پالتو جانور اور / یا نسل کے ساتھ ساتھ علاج اور دیکھ بھال کرنے کے لئے ایک مقامی ڈاکٹر موجود ہے۔

بچوں کو پالتو جانوروں سے نرم سلوک کرنا سکھانا ضروری ہے۔ بچے کھردری ہوسکتے ہیں ، خاص طور پر جب کنبے میں اضافے کے بارے میں جوش و خروش ، جس کے نتیجے میں پالتو جانور دفاعی کارروائی کر سکتے ہیں۔ اپنے بچوں کی حفاظت کے ل them ، انھیں نئے پالتو جانور کے ساتھ نرمی اور احترام کا مظاہرہ کریں۔

بچوں کو ذمہ داری کی اہمیت سکھانے کے لئے پالتو جانور پالنا ایک بہترین ٹول ثابت ہوسکتا ہے۔ پالتو جانوروں کی دیکھ بھال ، صفائی ستھرائی اور دیکھ بھال کرنے کی ایک چھوٹی سی فہرست پر عمل کریں۔

For similar posts like this click here.

More on this topic

Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Popular stories

The Best High-Fiber Diet For Your Dog

The Best High-Fiber Diet For Your Dog is  A Good Digestion Source Fiber is crucial for healthy digestion, but its benefits far outweigh its benefits....

DOG CORONA VIRUS/Dx/Rx/Symptoms

Coronavirus impact on dog health. is it a zoonotic or not? you will find out in this post

Ultrasound in Dogs & Cats (Urdu)

الٹراساؤنڈ کتوں اور بلیوں میں صحت کے امور کی تشخیص میں بہت کارآمد ثابت ہوسکتے ہیں۔ پالتو جانوروں کے لئے الٹراساؤنڈ کے بارے میں...

Pin It on Pinterest

Share This